Professionele gesprekstechnieken

Tijdens deze 2-daagse training leren medewerkers hoe ze coachende Na deze training zijn uw medewerkers in staat om op een professionele manier een gesprek te voeren met hun collega’s, leidinggevenden, de opdrachtgever, klant of burger. Diverse gespreksmethodieken komen voorbij en er wordt veel aandacht besteedt aan situaties die voor de deelnemers 1 op 1 herkenbaar zijn. Door onder meer open vragen te stellen, op verschillende niveaus te leren luisteren, te weten hoe ze feedback moeten geven en hoe ze met eigen gedrag een ander kunnen beïnvloeden, worden de deelnemers zich bewust van het effect van een goed gesprek voeren.

Praktische Coachingsvaardigheden

Tijdens deze 2-daagse training leren medewerkers hoe ze coachende vaardigheden inzetten en anderen daarmee in beweging krijgen.

Beginnen met leidinggeven

Tijdens deze meerdaagse training leren uw startende leidinggevenden alles over leidinggeven aan teams, leidinggeven aan het individu én leren ze zichzelf kennen als leider/leidinggevende.

Coachend Leidinggeven

Uw meer ervaren leidinggevende gaan in deze meerdaagse training volop aan de slag met resultaatgericht coachen en leidinggevend coachen aan het individu en het team.

Persoonlijk Leiderschap

De focus van het programma ligt op het vergroten van het persoonlijk leiderschap van de deelnemers. De focus ligt op communiceren, initiatief tonen, samenwerken, resultaatgerichtheid en verantwoordelijkheid.